Jag vet. Dålig uppdatering.

Jag ber om ursäkt. Men jag har haft ett liv den senaste veckan, därav dålig uppdatering. Mitt liv har bland annat bestått av tv-tittande, godis-ätande och annat trevligt:)

Julen har iaf varit underbart mysig med mycket mat o trevligt sällskap! Bra presenter fick jag också:) Juldagsutgången blev riktigt lyckad även om Hotellet inte är Sveriges bästa uteställe. Men, förfesten var roligare än på länge o de är det som räknas!

Idag har jag ätit lunch med tjejorna o jag fick äntligen min kycklingsallad med feta och currydressing! Godare än någonsin, I must say! Efter det tog jag en hurt-vända till Medley o gymma lite. Dock blev de ingen simning som jag hade tänkt från början men jag tog en skön (men svindyr) solning! Tacka vet jag Campushallen med sina billiga priser (30 kr för 21 min, I like!)

Imorrn ska vi åka till Småland o fira nyår, de blir nog kul.. Dock så känner jag ingen men jag ska nog lägga på min finfina charm så blir de asbra!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback