Jag slår ju ihjäl mej!

Det är helt underbart mysigt med snö tycker jag, men de är faktiskt inte lika kul när de är blask o man måste cykla för att ta sig någonstans överhuvudtaget! Höll ju på o slå ihjäl mej förut när jag cyklade till gymmet... ojojoj... Blir spännande o se hur jag ska lyckas ta mej hem inatt efter sittning när det förmodligen har frusit och inte nog med det så kommer jag nog va en aning rund om fötterna då...

Fick för övrigt sålt min lucia-kraball biljett nu, skönt o bli av med den! Orkade inte bry mej så jag tog bara 250 för den, men insåg snabbt att jag skulle kunna fått mer då det har ringt tre personer inom 10 minuter efter att jag la ut den! Men men nu är den såld iaf o de är ju skönt..

Joni vann ju tyvärr inte den där utmärkelsen "årets järn", vilket var synd... Fick höra ett och annat inte jättefint ord i bilen på väg hem igår....

Nej nu måste jag hoppa in i duschen o sen åka till Anna för o förfesta lite innan sittningen, kul:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback