1 december!

Idag öppnade jag den första luckan på min chokladkalender som mamma skickade med posten förra veckan, blir alltid lika glad när den får öppnas! Det betyder ju att det bara är 24 dagar kvar till julafton! :)

Är hur trött som helst idág vilket inte är så konstigt med tanke på att jag sov en timme i natt mellan typ 04.30-05.30.. Ojojoj..men de va de värt! Nu har vi våra biljetter till kraballen på lördag, de ska bli så kul!! Köpte en extra som jag tänkte sälja på anslagstavlan för kanske liiiite extra (höhö) så jag tjänar lite på de också! Bra:)

Nu ska vi titta på Boston Tea Party en sväng innan jag däckar i sängen.....

Kommentarer
Postat av: sister

Du kan ju inte skylta med att du ska sälja den sådär, du kanske åker fast för bedrägeri! (eller va det nu är ´man kan åka fast för). Att du orka hålla dig uppe till efter tio, bra jobbat! Puss på dig!

2008-12-02 @ 09:35:27
Postat av: Sister

Att du våga skriva ut sådär på bloggen att du ska sälja sådär, du kan ju åka fast för bedrägeri (eller vad det nu är man kan åka fast för). Förresten bra att du orka hålla dig uppe till över tio, jag skulle ha däckat för länge sen! Hur länge stod ni egentligen? Puss på dig!

2008-12-02 @ 09:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback